Complaints

PMIC Complaint & Whistleblow Policy

PMIC’s Complaints & Whistleblowing Policy is designed to offer all stakeholders a secure platform to report concerns related to irregularities, financial mismanagement, fraud, forgery, employee harassment, misconduct, as well as environmental and social issues. Such concerns can be submitted through any of the following channels:

  • Location: Pakistan Microfinance Investment Company (Ltd), 21st floor, Ufone Tower, 55 C, Main Jinnah Avenue, Blue Area, Islamabad 44000; Pakistan.
  • Telephone No: +92 51 8487820-45
  • Email: [email protected]

In case of any complaint regarding the above, email PMIC at [email protected], [email protected]

پی ایم آئی سی کی کمپلینٹس اور وسل بلو پالیسی کا مقصد پی ایم آئی سی کے تمام سٹیک ہولڈرز کو کسی بھی قسم کی بے قاعدگیوں، مالی بے ضابطگیوں، فراڈ اور دھوکہ دہی، ملازمین کے خلاف ہراسگی ، مس کنڈکٹ، ماہولیات اور سماجی خدشات کو روکنے اور غلط کام کے بارے میں بلا خوف و خطر بات کرنے کےلئے پلیٹ فارم مہیا کرنا ہے ۔